יום שבת, 10 במאי 2014

הרומן שלי עם כלות




החיבור שלי לשמלות כלה לא מתחיל מפנטזיית ילדות.
לא זכור לי שחלמתי ללבוש לבן ולהיות כלה.
הרומן שלי עם כלות לקוח מאגדה אחרת, שמתחילה כך:








לפני שנים רבות היה לי בן זוג הודי וחייתי בהודו. טיילתי טיולים, חוויתי חוויות וייצרתי קולקציות של בגדי נשים אותן מכרתי בגואה לנשות העולם. 
באותה עת, חברה טובה שלי התחתנה, ולרגל חתונתה הגעתי לארץ לחופשה. כשהיום המרגש שלה ושל בעלה לעתיד הגיע, ליוויתי את אמה לסטודיו בו הזמינה את שמלת הכלולות. נכנסו במטרה לאסוף את השמלה וכמו בחלום מיד התאהבתי.




הכל שם מצא חן בעניי, החל מהשמלה המושלמת שלה וכלה במעצב שובה הלב- ויוי בלאיש.
כמה חודשים אח"כ התחלתי שם תקופת התמחות ועם הזמן הפכתי למנהלת הסטודיו וליוצרת.















המפגש עם ויוי והעבודה בסטודיו העניקו לי המון ידע וים של השראה, וחיברו יחד כמה מהתחומים האהובים עלי- עיצוב שמלות ותכשיטים בהזמנה אישית, עבודות יד מושקעות ותקשורת אישית ואינטימית סביב מאורע משמח.





הקשר הבין יבשתי שלי הסתיים ובשעה טובה חזרתי לארץ והכרתי את אודי בעלי. זכיתי להתחתן בשמלה מקסימה של ויוי.
כשילדתי את רומי ביתי הנפלאה לפני כמעט שנתיים הרגשתי שהגיעה העת לפתוח פרק חדש גם בעולמי המקצועי.
רציתי להמשיך ליצור ולהתפתח ועם זאת להישאר קרובה לבית, ולהיות גמישה בשעות העבודה והעשייה.



לא חשבתי שאמשיך לעצב בעבור כלות. האמהות הביאה אתה פרץ של יצרת מוצרי טקסטיל לחדרי ילדים ולבית, אבל המציאות זימנה אלי גם כמה בחורות מאורסות מקסימות ותהליך בריאת מלבושי כלולות עבורן היה מהנה עד מאוד.





















אני מודה, קשה לי לבחור בתחום עיסוק אחד...
יש הרבה תחומים בעיצוב וביצירה שמעניינים ומרגשים אותי, ועיצוב שמלות ותכשיטים בעבור כלות הוא בהחלט אחד מהם (בתנאי כמובן שהכלה נשארת בקו השפיות ובוחרת לקחת את החתונה בראש טוב.... :))





לרגל כתיבת הפוסט הזה חשבתי לי על כמה איחולים וטיפים לכלות לבוא:

  • החשוב מכל- מאחלת לך למצוא את השותף האידאלי בעבורך, אתו תחלקי את מסע החיים. 
  • במהלך ההכנות לקראת אירוע החתונה והלחץ שמתלווה לתקופה הזו לעתים, אל תשכחי שזהו יום יחיד וחולף, שמטרתו לשמח אתכם ולציין תחילה של תקופה . ובקיצור-הכי טוב לשמור על חיוך ופרופורציות.
  • אני חסידה של נוחות באופן כללי, ועל אחת כמה וכמה ביום שבו את רוצה להרגיש במיטבך. לכן בעיצובים שלי אני שומרת על סגנון קליל שמאפשר תנועתיות ונינוחות. ממליצה לך לקחת את זה בחשבון לפני שאת מפליגה למחוזות המחוכים והעצמות...
  • למרות שכיף לפעמים להרגיש אחרת לגמרי ממי שאנחנו ולהתנסות בלבוש שונה לחלוטין, לדעתי החתונה היא לאו דווקא התזמון המושלם להתנסות הזו. אני מרגישה שביום המיוחד הזה נכון להישאר קרובים לעצמנו ולהשתדל לשמור על אותנטיות . לכי עם מה שגורם לך להגיש את.
  • זה לא סוד שהפקת חתונה עולה לא מעט, שלא לדבר על החיים עצמם. לכן לא הייתי רוצה להוציא סכומים מטורפים על שמלה שתהיה איתי ערב אחד בחיי.
המחירים שאני לוקחת בעבור העיצובים נעים בין 2500-4500 ש"ח, תלוי בסגנון ובחומרים ובין אם השמלה להשכרה או למכירה. המחיר כולל את האביזרים הנלווים כגון הינומה, של ועוד.
אני לא מייצגת סטודיו גדול ומפורסם, ולמען האמת אין לי שאיפות להיות שם. אני פשוט אלה, בחורה שנהנית ליצור וללוות באופן אישי.

  • ולסיום- יום החתונה אמנם ארוך ומלא בכל טוב, אך הוא עובר כל כך מהר! תיהני מכל רגע, תשמחי עם חתנך ואהובייך ושיהיה בשעה טובה :)



תודות רבות לבחורות הנהדרות הבאות:
שירה נלי אבירן ו מיכל מרגלית הדוגמניות המהממות שבזכותן השמלות מתמלאות בקסם
סיון נוה (בראון) ו תקווה מהבד על הצילום
אפרת יעקובי על האיפור
 אלה נוה
050-3208003

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blogger Wordpress Gadgets